دوستان و سروران گرامی، در این سایت آموزش بهترین ،آسان ترین و سریع ترین روش های کسب درآمد میلیونی از اینترنت به شما ارائه خواهد شد. باور کنید کسب درآمد از اینترنت انقدر آسان است که اگر همه ی افراد راهش را می دانستند اکنون هیچکس با مشکل مالی مواجه نبود. واقعا کسب درآمد در منزل از طریق اینترنت لذت بخش است! اینطور نیست؟! روشهایی که معرفی خواهد شد کاملا تست شده و تضمینی می باشند و قطعا به راحتی شما را به درآمد میلیونی میرسانند. بنده خودم از طریق این روش ها درآمد بسیار بالایی دارم که در ادامه در این مورد توضیحات بیشتری ارائه خواهم داد پس با ما همراه شوید.

محل لوگو

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 2263

کسب درآمد اینترنتی ( تضمینی روزانه تا 1.5میلیون تومان )


کسب درآمد اینترنتی ( تضمینی روزانه تا 1.5میلیون تومان )

به نام خداوند بخشنده مهربان

 

 

** نکته مهم **


لطفا قبل از اینکه به پشتیبانی پیام بدهید و سوال بپرسید ابتدا تمام توضیحات موجود در این صفحه را مطالعه کنید و سوالات متداول و دیدگاه های کاربران به همراه پاسخ های داده شده را با دقت بخوانید. چون بیشتر پرسش هایی که شما عزیزان از پشتیبانی میپرسید پرسش هایی هستند که در همین صفحه پاسخ داده شده اند و این موضوع باعث میشود پاسخگویی به افرادی که مشکلات دیگری دارند کند شود. پس لطفا از پرسیدن پرسش های تکراری و بی مورد از پشتیبانی خودداری فرمایید زیرا در این صورت از پاسخ دادن به شما معذوریم.

 

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور کسب درآمد برای بسیاری از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند شغل مناسبی داشته باشند به سختی درس می خوانند و عده ای دیگر نیز راه های دیگر را انتخاب میکنند. هرکس به طریقی در تلاش است تا بتواند کسب درآمد ایده آلی داشته باشد. اما متاسفانه اکثر از این تلاش ها بی نتیجه می مانند. کسانی که درس میخوانند معمولا بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست میخورند و تمام زحماتی که این همه سال کشیدند و شب بیداری هایی که برای درس خواندن متحمل شدند به راحتی هیچ و پوچ میشوند و بر باد میروند ( مثل بنده که مهندس عمران هستم و نزدیک به یکسال و نیم دنبال کار بودم ولی بی فایده بود ). کسانی هم که راه های دیگر را انتخاب میکنند معمولا به دلیل نداشتن سرمایه زیر دست میشوند و تا آخرعمرشان هم زیر دست میمانند. در نهایت نتیجه این شده است که بسیاری از جوانان بیکارند و حتی پول شارژ گوشی خود را هم ندارند و بسیاری دیگر هم به کارهای سخت با حقوق اندک مثل کارکردن در رستوران ها و کارگری در جاهای مختلف مشغول هستند و به هیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند...در این میان عده اندکی نیز با زحمات فراوان شغل دولتی پیدا میکنند که بدک هم نیست و میتوانند یک زندگی بخور و نمیری داشته باشند. با شغل های دولتی میتوان با 8 تا 12 ساعت کار همراه با اضافه کاری و صبح خیلی زود از خواب بیدار شدن به درآمد روزی حدود 70 تا 100 هزار تومان در روز رسید. خب با این شغل ها افراد حتی وقت بودن در کنار خانواده خود را هم به زور پیدا میکنند چه برسه به تفریح کردن آن هم با این حقوق اندک!

 

پس همه افراد به دنبال یک راه برای کسب درآمد زیاد در قبال کار آسان و زمان کاری اندک هستند با اینکه این راه جادویی و فوق العاده خیلی وقته که جلوی چشمان همه افراد قرار دارد ولی افراد از آن در جهت کارهای بیهوده و بی فایده استفاده میکنند. این راه جادویی برای همه ما آشناست : اینترنت!

 

بسیاری از افراد ثروتمند و موفق جهان که عکس های آن ها را مدام در تلویزیون و اینترنت و مجلات مشاهده می کنید و حسرتشان را می خوریم از طریق همین اینترنت به این ثروت دست پیدا کرده اند. خودم تا 2 سال پیش از اینترنت فقط برای کار های بیهوده مثل دانلود فیلم های مختلف و چرخ زدن در شبکه های اجتماعی استفاده میکردم. دوست داشتم به جای اینکه ماشین های مدل بالا و تفریحات لوکس رو فقط در فیلم ها یا در خیابان ها ببینم، خودم یکی از آنها را داشته باشم. پس تصمیم گرفتم دنبال راه های کسب درآمد درست و حسابی از اینترنت بگردم. تبلیغات مختلفی در سایت های مختلف دیدم. در سایت های مختلف آموزشاتی بعنوان آموزش کسب درآمد زیاد از اینترنت می فروختند که هر کدوم از آنها قیمت های مختلفی داشتند. از 1000 تومن شروع میشد تا 15 هزار تومن. بنده تقریبا همه آموزشاتی که در زمینه کسب درآمد اینترنتی در سایت ها وجود داشت رو خریداری کردم ولی وااااقعا همشون به معنای واقعی کلمه مزخرف بودن. یکی میومد آموزش فعالیت در سایت های هرمی و کلاهبردار رو میذاشت، یکی میومد فعالیت در بازاریابی های شبکه ای و حرام رو آموزش میداد، یکی نحوه سرمایه گذاری در بیمه رو میگفت و الی آخر که همشون هم نهایتا دو سه صفحه حرف مفت میزدند و تموم میشد. من می موندم با چند صفحه چرت و پرت و پولی که بابت خرید این فایل ها از دست داده بودم. یکی نبود به من بگه آخه آدم عاقل اگر این ها راست میگن و این راه ها باعث کسب درآمد میشن پس چرا قیمت آموزششون نهایتا 15 هزار تومنه!!! چیزی که باعث درآمد میلیونی میشه چطوری میشه قیمتش انقدر کم باشه!

 

دیگه کلا نا امید شدم و دست از تلاش کردن برداشتم. حتی دیگه حوصله کارهای بیهوده سابقم مثل فیلم دیدنو هم نداشتم! تا اینکه یک روز یکی از دوستانم که برای تحصیل به یونان سفر کرده بود باهام تماس گرفت و خیلی با همدیگه صحبت کردیم. در بین صحبت هامون بهم گفت که در یونان داره یه سری کارها با استفاده از اینترنت انجام میده و اونجا کسب و کار اینترنتی برای خودش راه انداخته و کارهایی که انجام میده هم خیلی آسونن. و گفت که اتفاقا این کارها در ایران خیلی خیلی بهتر جواب میده و میشه روزی 1 میلیون تومن و حتی بیشتر ازش درآمد داشت. گفت خودم حتی نیم ساعت هم فعالیت نمیکنم! یک لحظه احساس کردم با یکی از همون تبلیغات مزخرف در اینترنت مواجه شدم یا اینکه دوستم میخواد من رو وارد فعالیت های هرمی و غیر مجاز بکنه. دوستم برام شفاف سازی کرد که داره در مورد چه چیزی صحبت میکنه. من هم گفتم باشه یه چند روزی فعالیت میکنم ببینم چطور میشه. اون چند روز هنوز ادامه داره!

 

اصلا نمیخوام مثل اون تبلیغات الکی و پوچ که در مورد کسب درآمد در سایت های مختلف وجود داره بزرگنمایی و اغراق کنم و با حرف های قشنگ کار رو یه جور دیگه جلوه بدم. اکثر افرادی که در فضای اینترنت فایل هایی بعنوان آموزش کسب درآمد میلیونی از اینترنت با قیمت 15 تومن یا کمتر به فروش میرسانند اصلا خودشان راه کسب درآمد از اینترنت را نمی دانند و یک فایل مزخرف را به شما می فروشند. کسی که خودش راه پول درآوردن را بلد نیست چطوری میخواد راه رو به شما یاد بده؟

 

ولی بنده از آن زمانی که با این روش ها آشنا شده ام تا الان روزی نبوده است که زیر 500 هزار تومان در روز درآمد داشته باشم. درآمد بنده از این روش ها بین 500 تا 1/5 میلیون تومان در روز است زمانی هم که برای این کارها اختصاص میدهم بین نیم ساعت تا یک ساعت در روز است. و بقیه اوقاتم در روز را صرف تفریحات مختلف و بودن در کنار خانواده و دوستان می کنم. اصلا هم کسی مجبور نیست که حرفم را باور کند. من این درآمد را دارم و میخواهم روش آن را با بقیه به اشتراک بگذارم . واقعا اگر همه مردم این راه آسان و سرشار از درآمد را می دانستند دیگه کسی اصلا سمت شغل های دیگه نمیرفت! ولی خب اکثر مردم قدرت جادویی اینترنت را باور ندارند و مثلا وقتی این مطلب رو می بینند میگن اینم مثه بقیه چرت و پرته و درصد بسیار پایینی هستن که قبول می کنند و این پکیج رو خریداری می کنند. تصمیم با خودتونه شاید این کار زندگیتونو متحول کنه کمی فکر کنید.

 

 

*سوالات متداول*

 

1. اگر شما واقعا انقدر درآمد بالایی دارید پس به درآمد فروش این آموزش چه احتیاجی دارید؟ پس چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمی کنید؟

 

پاسخ: بنده غیر از این روش هایی که آموزششان را برای شما قرار داده ام، به روش های دیگری نیز در اینترنت کسب درآمد میکنم و از کوچکترین منبع برای کسب درآمد از اینترنت استفاده میکنم. هر کس که محل کسب درآمدش اینترنت است، به هر طریقی که بتواند از آن درآمد کسب میکند. اگر من درآمد بالایی دارم دلیل نمی شود که تجربیات و دانسته های خود را به رایگان در اختیار همگان بگذارم. در واقع من تجربیاتم را رایگان به دست نیاوردم که بخواهم آن را رایگان در اختیار بقیه بگذارم. ستاره های فوتبال جهان هم حقوق بسیار زیادی دریافت می کنند و یکی از پردرآمدترین افراد جهان هستند. اما با این حال به کارهای تبلیغاتی هم می پردازند و بابت تبلیغاتشان پول هم میگیرند، در حالی که اصلا به درآمد حاصل از تبلیغات احتیاجی ندارند. ولی سعی می کنند از تمام پتانسیلشان برای کسب درآمد استفاده کنند.

 

 

 

2. این کارهایی که ازشون صحبت می کنید فعالیت در سایت های تبلیغات کلیکی ، سایت های هرمی ، بازاریابی شبکه ای ، فعالیت در بازار حرام فارکس و امثال این هاست؟ اگر هیچکدام از این موارد نیست پس چیه؟ نمی شه بگید چه کاریه؟

 

پاسخ: خیر هیچکدام از این ها نیست. این فعالیت هایی که نام بردید نیازمند صبر و حوصله فراوان و همچنین سرمایه گذاری بسیار زیاد هستند و همچنین فعالیت در اکثر این زمینه ها از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ قانونی نیز غیر قانونی است و اکثر سایت های مربوط به اینجور فعالیت ها در ایران فیلتر هستند. در حالیکه روشی هایی که بنده ارائه کرده ام به هیچگونه سرمایه ای نیاز ندارد و اگر هم داشته باشند بسیار بسیار ناچیز است و اگر زرنگ باشید میتوانید در همین روز اول به راحتی درآمدتان را شروع کنید .خدمتتان عرض کنم که در پکیج آموزشی که ما منتشر کردیم آموزش های کامل و قدم به قدم در رابطه با کسب درآمد از کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت یا فروشگاه و فروش محصولات خودتان ، کسب درآمد از تلگرام ، سایت های کسب درآمد در منزل ، کسب درآمد از پاپ آپ ، کسب درآمد از آپلود ، و همچنین روش های خوب دیگری برای کسب درآمد از اینترنت نیز قرار دارند بیش از 100 مورد کسب درآمد عنوان کردم ولی متاسفانه نمی توانم بگویم روش اصلیِ آموزش داده شده در این پکیج آموزشی، آموزش چه فعالیتی است. چون این آموزش را در هیچ کجای اینترنت نمیتوانید پیدا کنید و در مورد هیچکدام از این فعالیت هایی که ذکر کردیم نیست و بنده برای جلوگیری از سواستفاده افراد سود جو این ریسک را انجام نمی دهم و ماهیت این روش فوق العاده درآمدزا و آسان را لو نمی دهم.

 

3. آیا این کارها از لحاظ قانونی مشکلی ندارند؟ درآمدمان از داخل ایران خواهد بود؟

 

پاسخ: این کارها هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی ندارند و شما می توانید همزمان از تمامی این روش ها هم استفاده کنید و از درآمدشان لذت ببرید. بله درآمد شما از داخل ایران خواهد بود و هر زمانی که بخواهید به حسابتان واریز میشود...

 

 

 

4. شما میگید که با این روش میشه روزی 1/5 میلیون در روز درآورد اونم با یه ساعت کار. خب اگه اینجوری باشه کل مردم میان سمت این کار و کسی سر کار نمیره! چجوریه جریان؟؟

 

پاسخ: بله اگر اگر اگر همه مردم این روش رو یاد بگیرن همشون میفهمند که تا حالا چه فرصتی رو از دست داده بودند و به همین کار میچسبند. ولی خب چه تعداد اینکارو می کنند؟ اصلا چند درصد مردم به فکر درآمد از اینترنت هستند؟ چند درصد حاضرن پول بدن؟ آیا همه مدرن فکر می کنند یا سنتی؟

 

 

 

5. قیمت آموزش شما برای من گرونه. من حتی پول خرید آموزش رو هم قراره از دوستم قرض بگیرم. خواهش می کنم اگر این آموزش هم مثل بقیه آموزش های موجود در اینترنت کاربردی نیست و درآمدی نداره بهم بگید.

 

پاسخ: دوست عزیز اتفاقا این روش ها مختص کسایی مثل شماست که پول ندارید. با این روش های فوق العاده به این درآمدی که گفته شده میرسید. نگران قرض گرفتن از دوستتان هم نباشید چون در صوتیکه واقعاً دل به کار بدهید و نکات گفته شده را انجام دهید قطعاً این پول رو از طریق این روش ها درمیارید و قرضتون رو در عرض یک روز میدید. پس اصلا نگران نباشید.

 

در مورد قیمت آموزش هم باید خدمت شما عرض کنم که این قیمت به هیچ وجه گرون نیست. اگر می بینید که در اینترنت بسته هایی با قیمت 15 هزار تومن یا کمتر بعنوان آموزش کسب درآمد از اینترنت به فروش می رسند خب باید بدانید که در آن آموزش چیزی جز چرت و پرت وجود ندارد. چه کسی حاضر است روشی که دارای پتانسیل کسب درآمدی بسیار بالایی است را با قیمت 15 هزار تومن یا کمتر به فروش برساند؟؟ پس باید در این زمینه هوشیار باشید. ما ابتدا این آموزش را با قیمت 170,000 تومان قرار داده بودیم. ولی به دلیل درخواست های مکرر شما دوستان مبنی بر ناتوانی در پرداخت این هزینه، 80% تخفیف ویژه قائل شدیم و اکنون این آموزش بینظیر با قیمت 34000 تومان قابل خریداری است. ( البته همان 170 هزار تومن هم در مقابل درآمدی که از این روش کسب می کنید هیچی نیست!) حالا دیگر مختارید! میتوانید با این 34هزارتومان یک جفت دمپایی بخرید، یا این مبلغ ناچیز رو صرف خرید آموزشی بکنید که با استفاده از اون به راحتی ممکنه این 34 هزار تومان رو در عرض دو سه دقیقه کسب کنید.

 

6. اگر این آموزش هم مثل بسیاری از آموزش های موجود در اینترنت قابلیت کسب درآمد نداشت چی؟

 

پاسخ: **تضمین بازگشت وجه**: در صورتی که کسی تمام نکاتی که در آموزش گفته شده را انجام دهد و بعد از یک ماه فعالیت حساب شده با ارائه یک گزارش کلی از فعالیتش ادعا کند که نتوانسته به درآمد برسد، مبلغی که از ایشان به ما رسیده را دودستی بازگشت میدهیم.
توجه داشته باشید این تضمینی که برای بازگشت وجه داده‌ایم بصورت قانونی جزو "متن معامله" محسوب میشوند و ما هم طبق قانون قطعاً به آن عمل خواهیم کرد...(البته مطمئن باشید کار به این جاها و درخواست بازگشت وجه و این مسائل نمی کشد)



7. با گوشی هر کار میکنم نمی تونم از طریق لینک ها فایل ها رو دانلود کنم. چیکار کنم چطوری دانلودشون کنم؟

 

پاسخ: برای دانلود کردن فایل ها با گوشی اندروید از برنامه ADM استفاده کنید. این برنامه بهترین برنامه مدیریت دانلود برای گوشی های اندرویدی هست. اگر این برنامه رو ندارید میتونید به راحتی از اینترنت دانلود و نصبش کنید. در کافه بازار هم موجود هست. دوستانی هم که سیستم عامل گوشیشون IOS هست حتماً از یک دانلود منیجر خوب مثل IDM استفاده کنند تا در دانلود کردن فایل ها با مشکلی مواجه نشوند.


8. فایل ها رو دانلود کردم ولی نمیتونم بازشون کنم. چطوری باید بازشون کنم؟

 

پاسخ: فایل هایی که دانلود می کنید با فُرمَت زیپ (zip) هستند. برای اینکه بتونید بازشون کنید و محتویات داخلشون رو استفاده کنید باید از برنامه winrar استفاده کنید و فایل ها رو از حالت فشرده خارج کنید. اگر این برنامه رو ندارید باید از اینترنت دانلودش کنید. هم نسخه موبایلش موجوده و هم نسخه کامپیوترش.

 

 

 

**توجه** **توجه**

 

از تاریخ 1397/04/15 تخفیف ویژه برداشته خواهد شد و قیمت این محصول به قیمت اولیه آن یعنی 170,000 تومان افزایش خواهد یافت و بعد از آن دیگر به هیچ وجه تخفیف نخواهد خورد. پس این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

 

** لطفا نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید**


مبلغ واقعی 734,500 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 146,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 525

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما